Kalidat

Jest to gra komputerowa stworzona na silniku Unreal Engine 4 przez czwórkę studentów w ramach Zespołowego Przedsięwzięcia Inżynierskiego. W skład tego zespołu wchodziłem m.in. ja. Prace trwały przez większość szóstego semestru, nominalnie osiem godzin tygodniowo(chociaż prawie zawsze poświęcaliśmy temu więcej).



Sama gra miała być przygodówką, z kamerą z rzutu izometrycznego i prostym systemem walki oraz rozwoju postaci. Udało nam się zaimplementować bazowe funkcje takie jak: dialogi, interakcja z obiektami i przedmiotami, intefejs. Do tego dołożyliśmy kilka lokacji oraz proste ekrany ładowania, wyświetlające losowe grafiki podczas przełączania się pomiędzy mapami.

Sam projekt wypadł całkiem dobrze, chociaż sporo mu jeszcze brakuje do miana pełnoprawnej gry. Mieliśmy trochę za mało czasu i niski(a w zasadzie zerowy :D) budżet, aby móc w pełni zrealizować nasze plany. Niemniej jednak wylany pot nie poszedł na marne. Zyskaliśmy doświadczenie z pracą z silnikiem Unreal Engine 4 i dobrze się przy tym bawiliśmy.